Previous Next

Wpływ estetyki witryny na potencjalnych Klientów

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Niewiele przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, iżestetyczna witryna ma znaczący wpływ na wzrost potencjalnej liczby klientów. Wielu biznesmenów uważa, że reklamy zewnętrzne czy też wewnętrzne montowane na witrynie sklepów czy lokali usługowych wyglądają „tandetnie”. Nic bardziej mylnego! Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zagospodarowanie powierzchni reklamowej – w tym wypadku szyb naszego lokalu. Z licznych ankiet i wywiadów wynika, że konsumenci znacznie chętniej skorzystają z usług firmy, która dba o wygląd swojego miejsca pracy również w zakresie estetyki witryn. Zjawisko to jest szczególnie widoczne wśród kobiet. Przedstawicielki płci pięknej są niezwykle podatne na perswazje zawarte na reklamach zewnętrznych, umieszczonych w witrynie lokali usługowych – widząc interesujące je „słowa – klucze” natychmiast zajrzą do środka. Podobnie zresztą działają sami mężczyźni. W XXI wieku słowa: „promocja”, „tanio”, „wyprzedaż” etc. działają na potencjalnego klienta jak „płachta na byka”.

Niewiele przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, iż estetyczna witryna ma znaczący wpływ na wzrost potencjalnej liczby klientów. Wielu biznesmenów uważa, że reklamy zewnętrzne czy też wewnętrzne montowane na witrynie sklepów czy lokali usługowych wyglądają „tandetnie”. Nic bardziej mylnego! Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zagospodarowanie powierzchni reklamowej – w tym wypadku szyb naszego lokalu. Z licznych ankiet i wywiadów wynika, że konsumenci znacznie chętniej skorzystają z usług firmy, która dba o wygląd swojego miejsca pracy również w zakresie estetyki witryn. Zjawisko to jest szczególnie widoczne wśród kobiet. Przedstawicielki płci pięknej są niezwykle podatne na perswazje zawarte na reklamach zewnętrznych, umieszczonych w witrynie lokali usługowych – widząc interesujące je „słowa – klucze” natychmiast zajrzą do środka. Podobnie zresztą działają sami mężczyźni. W XXI wieku słowa: „promocja”, „tanio”, „wyprzedaż” etc. działają na potencjalnego klienta jak „płachta na byka”.

Dlaczego warto oklejać witryny sklepowe? Kwestie estetyczne to jedynie „wierzchołek góry lodowej”. Oczywiście, nie da się ukryć, że szyba z atrakcyjną wizualnie reklamą znacznie bardziej zachęca do wejścia do lokalu, aniżeli błotne zacieki czy wulgarne graffiti. Prawda jest taka, że „nie stałymi klientami przedsiębiorca żyje”. O najlojalniejszych odbiorców trzeba dbać, jednakże nie można zapominać o potencjalnych klientach – tych, którzy jeszcze nie wiedzą o naszym istnieniu, albo nie są do końca przekonani, czy warto nas odwiedzić. Gdzieś tam czają się setki, a nawet tysiące osób, którzy szukają takiej usługi jak Twoja, jednakże nie mają „zielonego pojęcia” o tym, że na nich czekasz. Efektowne, a zarazem estetyczne witryny sklepowe to szansa, aby pokazać wszystkim tym, którzy codziennie mijają Twoje biuro, restaurację czy lokal, że jesteś gotowy, aby nawiązać z nimi bliższe relacje.

Można śmiało stwierdzić, że zadbana witryna czy gablota, a także drzwi to pierwszy krok w szeroko pojętej promocji biznesu. Działania marketingowe powinny być wdrażane powoli i sukcesywnie, aczkolwiek estetyczna szklana witryna – opatrzona ciekawą, intrygująca grafiką, chwytliwym, perswazyjnym tekstem czy nawet zachętą, stanowi klucz do sukcesu. Wielu przedsiębiorców oferujących usługi na najwyższej jakości, zastanawia się czemu ich działania nie przynoszą założonego skutku – liczba klientów nieustannie pozostaje taka sama. Aby znacząco zwiększyć grono odbiorców, należy ich pierw zaznajomić z tym, co oferujemy – wzbudzić ciekawość i sprawić, że sami zapukają do naszych drzwi. Nic nie nadaje się do tego lepiej jak widoczna, intrygująca reklama na szklanej witrynie.

Jak wygląda oklejanie witryn w praktyce? Okleić możemy niemal każdą powierzchnię – tablicę, witrynę sklepową, witrynę restauracyjną, szybę zlokalizowaną w galerii handlowej, drzwi w salonie fryzjerskim czy nawet pomieszczenia biurowe. Uwaga! Kleić można nie tylko na szybach, ale również blachach ścianach etc. Technika montażu folii jest dowolna – drukowana, One Way Vision (przepuszcza światło w 50%, zadrukowana tylko zewnętrzna powierzchnia, widoczność z jednej strony), niezwykle modna w tym sezonie – imitująca szkło piaskowane (folia mleczna, przepuszcza światło w 90%, idealna jeśli chodzi o reklamę lokalu usługowego), dymione lub mrożone (np. wycinane ploterowo), w formie lustra weneckiego (przeciwsłoneczne, a jednocześnie zabezpieczające przed wzrokiem niepożądanych osób), a także standardowe folie kolorowe i folie dekoracyjne (kropki, kratki, paski, przepuszcza światło w 90%, świetnie sprawdzają się w gabinetach lekarskich, solariach oraz biurach). Warto wspomnieć tutaj o pełnych, monomerycznych foliach okiennych o podwyższonej jakości. Wydruki stworzone na bazie tej techniki są trwałe, solidne i odporne na wszelkiego rodzaju czynniki zewnętrzne, w tym zmienne warunki pogodowe. Do zadań specjalnych sprawdzą się natomiast folie ochronne i antywłamaniowe, posiadające niezbędne atesty. Folie te zabezpieczają witrynę przed pęknięciem czy wybiciem. Zazwyczaj stosuje się je w żłobkach, sklepach, a także… domach prywatnych. Wielkość nadruku zależy od naszych preferencji – w skrajnych przypadkach mogą być to powierzchnie nawet o wysokości 4 metrów.

Estetyka witryn lokali usługowych to niezwykle ważna kwestia, zwłaszcza jeśli chodzi o generowanie większej liczby klientów. Większość ludzi to wzrokowcy. Nieestetyczny design danego miejsca automatycznie zniechęca ich do załatwiania w nim interesów – robienia zakupów, spożywania posiłków, korzystania z usług. Doskonale wiemy o tym z doświadczenia. Nie bez powodu wszystkie duże i renomowane galerie handlowe są nie tylko kolorowe (przyciągają wzrok), ale również niemal dosłownie obklejone różnego rodzaju reklamami. Mijając je raz czy drugi możemy nie zwrócić na nie uwagi. Przechodząc obok nich trzeci czy czwarty raz niemal na pewno zajrzymy do środka.



wynajem przyczep reklamowych, mobilne przyczepy reklamowe, tanie wydruki Poznań, wynajme billboardów Poznań, przyczepy reklamowe Września, przyczepy reklamowe Słupca, przyczepy reklamowe Konin, reklama mobilna wielkopolska, przyciemnianie witryn Poznań, agencja reklamowa Poznań, reklama Piątkowo, folia OWV Poznan, folia mrożona Poznan, gazetka Naramowice Poznań