Reklama outdoorowa – co warto o niej wiedzieć?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W obecnych czasach pozyskanie nowych klientów wcale nie jest prostą sprawą, gdyż na rynku w każdej branży panuje duża konkurencja. Licząc na zwiększenie zysków firmy, warto zainwestować w dobrą reklamę, a nie tylko w rozdawanie ulotek papierowych, które i tak zawsze trafiają do kosza, nim zostaną przeczytane. Strzałem w dziesiątkę okaże się reklama wielkoformatowa, którą można umieścić w dowolnym miejscu. Obok gigantycznego nośnika na pewno nikt nie przejdzie obojętnie.

Reklama zewnętrza ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców a w szczególności do ludzi, którzy znajdują się poza miejscem zamieszkania. Rozmiar reklamy, bo zaczyna się ona od 100 metrów kwadratowych, daje duże pole do popisu. Warto jednak wziąć pod uwagę fakt, iż reklama wielkoformatowa może występować w różnej formie. Największą popularnością cieszą się siatki winylowe, które przepuszczają światło. Nie należy się martwić, że w nocy będą bezużyteczne, bo po zmroku oświetlane są backlightem (źródło światła zamontowane jest z tyłu reklamy). Kolejną doskonałą formę reklamy stanowią duże bilbordy, czyli konstrukcje metalowe o dużych gabarytach. Taka forma reklamy powinna zaleźć się tam, gdzie natężenie ruchu jest największe. Jest to idealna reklama autostradowa, choć bardzo często można spotkać specjalne szkielety zamontowane do ścian budynków.

Godną zainteresowania formą reklamy stanowią również banery reklamowe drukowane na specjalnym materiale, które można zamontować na ogrodzeniach, podświetlane neony czy też plakaty dużych rozmiarów. Nie da się jednak ukryć, że dotarcie do większego grona odbiorców wymaga niestandardowych rozwiązań i o ile reklama wielkoformatowa ustawiona przy ruchliwej drodze zostanie szybko zauważona, tak obok zwykłego plakatu wiele osób przejdzie obojętnie. Oczywiście ważne jest, jaka treść będą przekazywały reklamy wielkoformatowe. Jadąc samochodem, kierowca na reklamę autostradową zwróci uwagę jedynie przez kilka sekund, więc grafika musi być prosta, a w treści warto zawrzeć tylko same istotne informacje, by nie wprowadzać chaosu. 



wynajem przyczep reklamowych, mobilne przyczepy reklamowe, tanie wydruki Poznań, wynajme billboardów Poznań, przyczepy reklamowe Września, przyczepy reklamowe Słupca, przyczepy reklamowe Konin, reklama mobilna wielkopolska, przyciemnianie witryn Poznań, agencja reklamowa Poznań, reklama Piątkowo, folia OWV Poznan, folia mrożona Poznan, gazetka Naramowice Poznań